2 år

Allt är bra med oss. Jag fyllde 2 år den 29 Maj. Jag berättar gärna för alla som vill lyssna att jag är just 2 år. Jag kan prata jättebra nu, sätter ihop meningar och härmar det mesta som jag hör andra säga.

I slutet av April var vi på Barnkliniken igen och jag hade växt lite till och om jag fortsätter så här över sommaren så kommer jag inte att behöva åka dit och väga och mäta mig mer.

Det är härligt med sommar och vi njuter av vår stora tomt. Är ute så mycket vi kan. Igår var vi uppe i "gula huset" där vi bodde när jag var liten och jag tyckte det var spännande att gå i skogen och kolla på bajs från både rådjur och älgar. Vi var nere vid sjön också (Tisnaren) men jag hade ingen lust att bada.

Min tårta:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0