Frisk

Det har hunnit bli nytt år sedan jag skrev senast. Allt är bra med oss, Holger och jag gillar snön och har svårt att förstå varför mamma så gärna vill ha vår.

I Januari var jag på barnkliniken på Vrinnevisjukhuset där de vägde och mätte mig. Jag fick också lämna många rör med blod för att de ville ta en massa prover för att se varför jag inte har följt min kurva. Jag var jätteduktig och fick två klistermärken, jag valde Bamse och Katten Jansson.
Idag ringde Dr Lagerlöf till mamma och sa att alla prover var bra och att det inte finns något att oroa sig för. Eftersom jag egentligen inte ska till BVC förrän på två och ett halvt års kontroll nästa gång så ska vi dock gå och ta en längd och vikt i April bara för att se att jag växer.  Doktorn tyckte att det såg ut som jag hade börjat växa på bra sedan i November så kanske var det bara något tillfälligt.

Idag har mamma, jag och Hogga varit på familjegympan, det är jättekul tycker jag. Idag spelade vi basket och gick balansgång. Jag är väldigt duktig och kan springa ganska fort nu.

Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0