Bvc och Uppdatering

Idag var vi hos Carina på Bvc. Vi träffade också doktor Falck och jag fick spruta. Sprutan hade jag kunnat vara utan men annars gick det bra. Jag hade växt på längden, är nu 76cm men jag hade gått ner ett par hundra gram i vikt och väger numera 10770 gram. Doktorn sa att det inte var konstigt, jag har ju börjat krypa och går omrking (och håller mig i) hela dagarna, dessutom sover jag ju längre på nätterna och "missar" ett mål mat per dygn.

Efter Bvc hälsade vi på farmor och farfar, det var roligt och jag kröp omkring i hela lägenheten och struntade i att sova middag idag vilket resulterade i att jag var ganska trött när vi kom hem ikväll.

Igår var vi på Kolmårdens Djurpark men jag tyckte inte det var så roligt. Jag är så nära att börja gå helt utan stöd nu att jag vill bara vara på golvet och träna, inte sitta i någon gammal vagn men jag tyckte att delfinshowen var bra och skrattade och klappade i händerna.

Idag hos farmor när mamma tog av mig blöjan tog jag mig på snoppen och sa "kissa" =)

Förra veckan var vi och hälsade på Nova och hennes lilla bebissyster Tilda. De har en toppenfin sandlåda som var rolig att leka i.

I fredags var vi hos Indra och Tilde, det var också roligt, de har så mycket spännande leksaker, bland annat en Dora docka som jag tyckte var väldigt underhållande.





Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0