Fixar

Jag har så mycket att fixa med nu för tiden. När jag är i soffan till exempel. Då bara måste jag ta legobitar och resa mig upp med dem och lägga dem i en alldeles speciell ordning på fönsterkarmen. Det är ganska komplicerat faktiskt.
Jag reser mig upp blixtsnabbt nu men kan inte gå ännu. Jag tycker det är lite läskigt och när jag upptäcker att jag inte har något stöd så sätter jag mig ner.

Farmor och farfar var hos mig, pappa och Hogga måndag till onsdag. Det var väldigt roligt men jag blev glad när mamma äntligen kom hem. Jag tror att mamma var om möjligt ännu mera glad än vad jag var.

Jag härmas mycket. Jag vill också prata. Idag när jag såg hästar på tv så gnäggade jag.
Jag har sju tänder och när pappa vägde mig häromdagen vägde jag ca 11 kilo, men vi får se mer exakt på fredag när jag ska till Carina på BVC igen.





Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0