Sommar

Vilken härlig sommar vi har. Vi är ute och badar i barnpoolen på dagarna och det är härligt att vara utan blöja. I helgen har farmor och farfar varit här och vi har haft roligt.
Jag har fortfarande inte börjat gå själv, jag måste hålla i åtminstone någons finger, jag vågar inte släppa taget.
Jag har för övrigt fått tretton tänder och tre till är på gång.

I veckan sov jag, mamma och Holger över hos mormor en natt och var hundvakt hos henne en dag. Det är roligt att leka i hennes sandlåda och jag är väldigt förtjust i Jacko men när jag kröp förbi hans bur så skrek han allt vad han orkade, han trodde nog att jag var en farlig hund.







Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0