14/6

Nu har jag varit ett år jättelänge. Det blev en hel del firande. Tack för alla fina presenter.
På söndagen efter min födelsedag kom farmor och farfar hit och firade mig. På måndagen var vi hos mormor och firade med henne, gammelmoster Kicki, hennes man Anders och min morbror Frippe. Mormor hade ordnat så god lunch och massor av tårta. Jag älskar tårta och kakor, jag kan säga både "kaka" och "tårta".
Jag kan ganska många ord; pappa, mamma, Hogga, Selma, Atlas, Axel, katt, tv, titta, kolla, häst, dricka, bil, brum brum, bada, Puh, sessa, Po, glass osv.

Vi var och köpte flytvästar för födelsedagspengarna som jag fick av morfar och Lena, nu så väntar jag på att föräldrarna ska orka ta med mig och Hogga ner till bryggan och meta.



Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0