Mina mått

Idag har vi varit i Norrköping och hälsat på Carina på BVC. Vi var på min åttamånaders kontroll. Jag var 70cm lång, vägde 10350g och var 47cm runt huvudet. I skostorlek har jag 21 fast det är inte något som Carina mäter förstås, däremot tyckte hon att det var hög tid för mig att börja krypa. Det tycker inte jag. Jag kanske inte ens vill lära mig, det vet ju inte hon.

Efter att vi varit på BVC så åkte vi och hälsade på farmor och farfar, när vi varit där var det dags för oss att glädja mormor med en visit.

I söndags var morfar och Lena här och hälsade på oss. Jag fick ett toppenfint "hus" med en massa roliga funktioner och finesser på att leka med, det var verkligen uppskattat.




Kram Wilmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0