7 månader

Nu har jag firat min första jul och mitt första nyår. Jag har dessutom hunnit bli sju månader och har fem tänder.

Jag vill passa på att tacka för alla fina julklappar. Tack, tack, tack!

Vi mår bra här i de sörmländska skogarna. Idag var det för kallt för mig att gå ut så jag har varit inomhus hela dagen.
Jag växer så det knakar och är en sällskapssjuk liten (nåja) kille som är nöjd och glad bara någon tittar på mig och pratar med mig hela tiden.

Till min stora lycka har jag fått sova brevid Holger i några nätter nu. Han är min stora hjälte! Den första natten han låg brevid mig var jag så uppspelt att jag inte kunde sova. Jag bara låg och rullade efter honom för att få känna på honom och sno hans napp.
När vi sover håller Holger i min hand, han tar så väl hand om mig.


Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0