Stå

Igår ställde jag mig upp med stöd i soffan. Trägen vinner.

Mamma, jag, Holger och hundarna var och hälsade på mormor igår för pappa hjälpte gammelfarmor Margot att flytta.
Vi var på promenad med hundarna och jag sov hela tiden. När vi kom hem till mormor så var jag lika prickig i ansiktet som Pippi Långstrump för det hade skvätt så mycket slask från bilarna på mig när det åkte förbi.

Idag är farmor och farfar här och hälsar på och jag har ätit kålpudding och potatis. Lingonsylten var bäst!

Jag tränar på att säga pappa. Igår ropade jag det; PAPPA! men mest säger jag papapapapa.



Kram
Wilmer

Kommentarer
Postat av: Rasmus Thorell (farsans kusin)

Din pappa är verkligen jättestark!!

2009-02-09 @ 19:25:32
URL: http://www.norrkopingsff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0