Stan

Igår var mamma och jag i stan. Först var jag med farmor i några timmar för mamma hade lite att fixa med. Det var kul att vara ensam med farmor så vi fick mer tid att umgås med varandra.
När mamma hämtade mig åkte vi hem till mormor och hälsade på henne, Texas, Skorpan och fåglarna. Jag har inte "upptäckt" djuren helt och hållet ännu, jag ser dem ju förstås men har inte riktigt insett det roliga med dem. Det har min bror Holger gjort däremot. När vi åker i våran vagn sitter han och ropar på hundarna för full hals när de inte är med.

Idag har jag mest åkt vagn känns det som. Först på promenad, sen i Katrineholm. Jag har sovit jättemycket och nu är jag trött och vill sova igen.





Kram Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0