Mmmmmajskrokar

I morse fick jag smaka gröt och lite äppeljuice när jag vaknade. Det tyckte jag var gott.
Till lunch fick jag potatismos och till mellanmål majskrokar, allt smakade mumsigt så jag hoppas att föräldrarna fortsätter att ge mig "riktig mat" nu när jag fått smak på det.

I söndags kom farmor och farfar hit och stannade tills igår kväll. Jag har fått en hel massa uppmärksamhet och det gillar jag. Om man inte tittar på mig och är med mig så ropar jag ilsket.
Jag sitter ganska bra nu och gillar att sitta på golvet i min brors rum och leka med leksakerna. Min bror är min bästa vän, jag skrattar med hela kroppen när jag ser honom. Hundarna är också roliga och gör mig lycklig när de är i närheten.

Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0