Texas och Skorpan

Igår åkte mamma, jag och Holger ner till Norrköping igen, eller snarare Kolmården, och var hundvakt åt mormors hund Skorpan och morbror Frippes hund Texas.
Jag var väldigt trött och somnade på soffan redan klockan åtta på kvällen och sov tills klockan var nästan två då jag vaknade och var hungrig. Holger var fortfarande uppe och lekte då. Han är nästan aldrig trött och han höll mig vaken med honom i ett par timmar. Mormor hade kommit hem också då så jag passade på att umgås lite med henne.
Sen somnade jag om och sov till klockan sex.

Vi åkte hem till skogen på förmiddagen och när vi kom hit var farmor och farfar här hos pappa och husdjuren.
Jag har börjat gilla napp lite grand och har suttit hos farmor nästan hela eftermiddagen och snuttat på min goda napp.





Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0