Min bror och jag

Jag älskar min storebror. Han är min idol. Ikväll har jag skrattat tills jag kiknat varje gång han har tittat på mig. Han är så snäll mot mig och mycket rolig. Jag fick vara med honom i hans rum idag och leka med klossar. Varje gång jag plockade upp en kloss med handen så applåderade han mig. Han berömmer varje framsteg jag gör och jag får till och med låna hans napp ibland.

När vi skulle ut på kvällpromenad ville inte Holger följa med. Då retade jag honom och satt på hans plats i vagnen, där fick jag tydligen inte vara för då ville han helt plötsligt följa med och sitta på sin plats.


God natt!
Wilmer

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Åh vilken going!:)

2008-10-15 @ 00:14:55
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0