BVC-besök

Igår var det dags för mig att hälsa på Carina på BVC igen. Mamma och jag plockade upp farmor på vägen dit så att hon fick hänga med och träffa Carina och ser hur det går till när man väger, mäter och ger mig spruta.
Jag gallskrek när jag fick sprutan, det svider faktiskt!
Jag hade blivit 65,5 cm lång och väger nu 8980 gram.

Efter BVC åkte vi bort på stan och åt lite och drack kaffe. När vi satt där så kom Jörgen och Algot. De betämde sig för att åka med oss till mormor så vi sa hejdå till farmor och åkte till Kolmården.


Mormor ordnade fika och när jag såg Algot äta bulle så blev jag så sugen att jag började smacka med munnen. Då fick jag ett smörgåsrån att mumsa på som var jättegott! När jag råkade tappa det så ropade jag lite irriterat.
Jag lekte med min kusin och han var väldigt snäll mot mig och lät mig låna leksaker och plockade ut knäckebröd ur skåpet till mig ifall jag skulle bli hungrig.


Det var härligt att se Holger, pappa och husdjuren när vi kom hem på kvällen.

I natt vaknade Holger och var pigg, han var snäll och väckte mig så att jag inte skulle missa något roligt. Det händer titt som tätt att vi går upp på nätterna och leker i några timmar. Det gillar jag!


Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0