Tvåan kom



Nu sticker det fram små taggar på tand nummer två så snart är jag redo att gnaga i mig en morot.

I onsdags packade vi in oss i bilen och åkte ner till Norrköping. Det var ju dags för min 6 månaders kontroll. Jag är  bara fem månader och två veckor men det var helt okej att göra den lite tidigare. Jag fick godkänt av Dr Falck (inte Dr Mattsson som mamma hade lurat i mig) som fick godkänt av mig tillbaka för jag smilade upp mig för honom och var väldigt gullig och medgörlig.
Jag är nu 67,5 cm och väger 9195g.

Jag, mamma och hundarna sov hos mormor till i torsdags och pappa och Holger sov hos farmor och farfar.
I torsdags var mamma och pappa i lägenheten och fixade hela dagen och jag fick vara hos mormor. De kom inte och hämtade mig förrän mitt i natten.
Jag hade det jättebra hos mormor och hon berättade för mamma att jag sagt vovva flera gånger. Jag härmar Holger när jag gör det. Det är verkligen sant men mamma är en smula skeptisk.

Kram
Wilmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0