Ettan kom

Sådär ja. Nu har den första lilla tandspetsen spruckit igenom. Äntligen! Jag är öm och svullen i munnen och hoppas att det kommer fler så jag slipper ha ont.

Vi har det bra. Vi har firat Holgers tvåårsdag i flera dagar nu. Jag har fått umgås med mina släktingar och bekantat mig närmare med dem. Jag har också fått presenter trots att det inte är jag som har fyllt år. Jag fick en liten skallra av moster Evelin och så fick jag en skylt att ha på dörren till mitt rum (när jag får ett) av farmor och farfar. Av mormor fick jag en tjusig tomtedräkt.

I morgon ska jag på för tidig sexmånaders kontroll på BVC, då ska jag inte bara träffa Carina utan också Doktor Mattsson.


Kram
Wilmersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0