Uppdatering

Nu är det två och en halv vecka sedan jag föddes och jag har hunnit träffa en massa människor och vara med om roliga saker med min familj.
Min morfar och Lena var och hälsade på mig i tisdags fast jag sov mest hela tiden. Jag har också träffat min morbror Jörgen men bara som hastigast i trappen när han kom för att hämta en sak hemma hos oss.

Förra söndagen var vi på dop, det var min pappas kompis dotter Tess som döptes. Hon är tre månader äldre än mig och mycket större! Holger verkade känna alla och busade hela tiden och spelade fotboll med de stora barnen, jag hängde mest med mamma och med Tess storasyster Emilia.

Förra måndagen var jag hos Carina på BVC igen och nu hade jag gått upp till 3675g vilket hon tydligen var nöjd med för nu behöver jag inte komma dit förrän på torsdag.
På onsdag ska jag på hörseltest, då ska jag helst sova säger mamma, det blir inga problem för det gör jag nästan hela tiden, när jag inte är vaken och äter förstås vilket jag gör varannan timme i stort sett dygnet runt.



Natti!
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0