Sover och äter

ja det är det mina dagar består av. Visst hänger jag med föräldrarna och storebror Holger på allt möjligt men eftersom jag är så trött så märker jag inte så mycket av vad som händer runtomkring mig.
Min bror verkar tycka väldigt mycket om mig, varje morgon när han får syn på mig så ler han stort. Han kallar mig Wivi och när vi åker bil så håller han mig i handen.
Idag var vi på lekhuset men det var bara Holger som fick saker därifrån, det finns inte så mycket roliga leksaker för mig ännu.

Jag och Holger och pappa var hos farmor och farfar medan mamma var ute med hundarna i kväll. Jag satt hos min farfar hela tiden medan farmor lekte med Holger.
När vi kom hem somnade Holger nästan direkt så jag har fått ha föräldrarna helt för mig själv ikväll. Jag har legat och tittat på dem och allt annat i lägenheten i flera timmar.



Idag är det visst sovklockan som ljuder.
God natt!
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0