Pappa

Idag blev min pappa även min juridiska pappa. Vi var på familjerätten och föräldrarna skrev på papper angående mig. Det var bra, men jag sov mig igenom alltihopa. Jag sover gärna och mycket, bara man håller i mig.
Jag tycker inte om att ligga ensam i sängen eller vagnen. Det är mysigt att sitta i baby björnen då blir man varm och trött!

På midsommarafton var vi hos min mormor. Morbror Frippes hund var där, han är väldigt rädd om mig och såg efter mig hela tiden. Mamma berättade att han vaktade mig i magen också innan jag var född. Han heter Texas och är en väldigt stor men snäll vovve.

Det händer inte så mycket som jag kan berätta om just nu. Jag äter och sover mest. Jag gillar att äta mer och mer och skriker ungefär varannan timme om jag inte får mat. Jag kommer nog snart att vara líka stor som min bror.
Jag hatar att bada, jag blir helt vansinnig när jag blir nedstoppad i badbaljan, då skriker jag för full hals, det är nämligen riktigt otäckt.

Nu ringer matklockan!
Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0