Växer

Idag var det dags att gå till Carina på BVC igen. Jag är nu 54 centimeter lång och väger 4945 gram. Min viktkurva ser ut som ett stapeldiagram. Carina sa att hon inte trodde att hon hade sett en sådan kurva tidigare. Jag har till och med växt lite mer än vad min bror gjorde.
Carina ska ha semester nu så vi ska inte tillbaka dit förrän i mitten av augusti igen.

Efter BVC gick vi till Halvars och mamma, pappa och Holger köpte glass, jag fick ingen! Sen tog vi en fika med farfar. När han var tvungen att gå tillbaka till jobbet igen så tog mamma och jag ett varv på stan och pappa och Holger gick hem och sov middag.

Ikväll har jag hängt med farsan och kollat på tv när mamma och Holger var och handlade.

Kram
W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0