Veckan som gått

I tisdags åkte jag med mamma och storebror till Norrköping. Min bror sov hos farmor och farfar och jag fick ha min mamma alldeles för mig själv. Det var mysigt och händer inte allt för ofta.
Vi var och handlade lite frukost och blöjor efter att vi hade lämnat av Holger, sen åkte vi hem till lägenheten och sov. Jag sov tre timmar i sträck vilket mamma tyckte var fantastiskt.

I onsdags morse gick vi upp tidigt och knallade omkring lite i stan medan vi väntade på att vår bil som var på verkstan skulle bli klar, sen åkte vi till farmor och farfar och var där ett tag innan det var dags att hälsa på mormor.
Vi sov hos mormor till på torsdagen och på eftermiddagen träffade jag min kusin Algot. Han lekte med Holger, verkade mest tycka att jag var jobbig, speciellt när jag skrek för att jag var hungrig.

Vi kom hem till pappa igår kväll. Skönt! Idag har jag inte gjort så mycket mer än det vanliga. Ätit och sovit alltså.


Natti!

W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0