Tack mormor!

Igår åkte vi till stan hela familjen. Mamma och pappa skulle måla och fixa i lägenheten så jag och hundarna fick vara hos mormor. Jag hade en jättebra dag. Jag hade inte sett mormor på ett tag nu så jag hade jättemycket att säga till henne vilket gjorde att vi pratade mest hela dagen. Hon verkar förstå mitt språk ganska bra tycker jag. Jag sov bara en halvtimme på hela dagen.

När föräldrarna kom och hämtade mig vid nio på kvällen så somnade jag i bilen på vägen hem. Mamma väckte mig klockan ett och då åt jag och fick på mig pyjamas sen sov jag till klockan sex i morse. Man blir trött av att hälsa på mormor.

Idag har vi inte gjort så mycket, mest varit hemma och så handlat lite i Vingåker.


Kram
Wilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0