Farmor och farfar på besök

I fredags var jag ute med mamma, pappa och Holger i skogen och plockade svamp. Mamma bar mig i Babybjörnen och vi var ute i flera timmar. Pappa hade Holger på ryggen i en bärstol. Jag sov mest hela tiden och njöt av den friska luften.

Igår åkte mamma till stan för att packa ihop det sista(?) i lägenheten. Farmor och farfar kom hit till oss och har sovit här. Det har varit toppen att ha dem här, då finns det alltid någon som vill hålla i mig och gosa med mig.
Jag är en riktigt sällskapssjuk kille som älskar att vara i någons famn. Om man lägger ner mig så märker jag det på direkten och protesterar vilt!

Jag har varit glad och solig när mamma varit borta, men jag började gråta nästan direkt när hon kom tillbaka.

Här tittar jag på Playhouse Disney med min bror:


Kram
W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0